Narzędzia do analizy stron

    Masz już swoją stronę www - sprawdź, czy jest ona widoczna w Internecie. Bardzo wielu firmom promocja w Internecie stokrotnie się opłaciła. Jeśli jeszcze nie korzystasz z usług SEO (Search Engine Optimisation), sprawdź, czego brakuje twojej stronie internetowej do zdobycia pierwszych pozycji w wyszukiwarkach - wykorzystaj bezpłatne, proste narzędzia, które znajdziesz w tej sekcji . Są to:

  • Aktualny Page Rank
  • Przwidywany PR Google
  • Link Popularity
  • Linki zwrotne
  • Słowa kluczowe
  • Meta-tagi
  • Ranking Google
  • Multitester

    W obecnych realiach nie wystarczy już tylko mieć stronę internetową, ale również trzeba zapewnić jej odpowiednio wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Według badań przeprowadzonych przez Enquiro Search Solutions najważniejsze znaczenie dla użytkownika ma sekcja zwróconych przez wyszukiwarkę wyników widocznych bez przewijania strony. Pozycje od 1 do 3 są odwiedzane przez 100% użytkowników. Pozycje dalsze, do 10, są odwiedzane przez mniej niż 85% użytkowników.
Zaledwie 20% użytkowników zapoznaje się z drugą stroną wyników wyszukiwania.

    Pozycjonowanie stron (SEO - Search Engine Positioning) polega na tym, aby umieścić swoją stronę pośród pierwszych wyników wyświetlanych przez wyszukiwarki, dla najbardziej popularnych słów kluczowych związanych z tematyką naszej witryny. To właśnie ranking stron nadany przez wyszukiwarkę zadecyduje czy znajdzie się tam link do Twojej strony.

    Wyszukiwarki stosują różne metody oceny stron i algorytmy oceniające zaindeksowane strony różnią się w poszczególnych wyszukiwarkach, ale można jednak wyróżnić 3 główne elementy, które brane są pod uwagę:

  • popularność strony,
  • link popularity,
  • budowa i zawartość strony.

    Popularność strony mierzona jest przez wyszukiwarki na podstawie liczby wizyt w ciągu określonego czasu oraz czasu spędzonego przez internautę na tej stronie. Pozycjonowanie stron dla tego parametru polega na umieszczeniu takiego tekstu w tytule strony oraz w jej opisie, aby zdecydowanie zachęcał internautę do kliknięcia naszego linku w wynikach wyszukiwarki i odwiedzenia naszej witryny.

    Czas spędzony przez internautę na Twojej stronie zależy oczywiście od tego, czy znajdzie na niej informacje jakie poszukiwał oraz jak bardzo znaleziona treść będzie dla niego interesująca. Im częściej serwis będzie odwiedzany przez użytkowników wyszukiwarki oraz im dłużej będą oni korzystać ze strony, tym parametr popularności strony w wyszukiwarce będzie rósł i tym wyżej będzie ona umieszczana pośród kolejnych wyników wyszukiwania.

Chcesz, aby Twoja strona pojawiała się w wynikach przed konkurencją?          

Pozycjonowanie i  optymalizacja stron WWW. Jak to się robi?Chyba zauważyłeś, że najczęściej ludzie przeszukują Internet poprzez GOOGLE.  Przykładowo, w trakcie surfowania po internecie ktoś znalazł ciekawą ofertę. Po pewnym czasie chce wrócić na stronę, na której znajduje się interesujący Go produkt, ale nie pamiętasz jej adresu ani nazwy firmy. Co wtedy robi? wpisuje w wyszukiwarce nazwę przedmiotu, ale zamiast szukanej witryny pojawiają się setki innych. Zniecierpliwiony kupuje produkt w innym sklepie, który właśnie znalazł w wyszukiwarce.

Nie chcesz, aby coś podobnego spotkało Twoich klientów?

Zainteresuj się pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarki.  Przeczytaj koniecznie najnowszy przewodnik po skutecznej promocji w internecie
 
    Zastanawiasz się, skąd wyszukiwarki biorą informacje o wyświetlanych stronach, albo w jaki sposób zabrać się za pozycjonowanie i optymalizację swojej strony internetowej ? Z najnowszej książki Bartosza Danowskiego i Michała Makaruka dowiesz się, jakich dodatkowych technik promocji użyć do zwiększenia ruchu na stronie i związanych z tym zysków. Dzięki lekturze książki Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi zrozumiesz, jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim - jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
    Poznasz proste techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, bowiem autorzy na praktycznych przykladach z polskiego Internetu wyjasniają takie tematy, jak:
  • Działanie wyszukiwarek
  • Dobór odpowiednich słów kluczowych
  • Poprawny układ elementów stron
  • Używanie odsyłaczy wewnętrznych i zewnętrznych
  • Ułatwianie indeksacji witryny
  • Monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
  • Zapewnianie funkcjonalności witryny
  • Dodatkowe techniki promocji stron
  • Wystrzeganie się nieuczciwych pozycjonerów

Wyprzedź konkurencję i ułatw internautom dotarcie do swojej witryny!

Aby zyskać dzięki stronie internetowej nowych klientów, trzeba sprawić, by odwiedzali ją odpowiedni ludzie. Jak zwiekszyć zainteresowanie swoim serwisem dowiesz się z bezpłatnego kursu Wyszukiwarki - wszystko co musisz o nich wiedzieć by skutecznie się promować, który dostępny jest w wersji elektronicznej, a stworzony został przez Piotra Majewskiego, autora serwisu CzasNaE-Biznes.

      


  RSS:     nowości  
    Powered by netious.com