Słowa kluczowe

- termin ten oznacza słowa lub frazy, jakie wpisują internauci w wyszukiwarkach aby otrzymać pożądaną informację. Warto zwrócić uwagę, iż w wypadku produktów i usług niekoniecznie muszą to być słowa najlepiej opisujące dany przedmiot czy działalność. Tak więc również w tej dziedzinie warunki dyktuje odwiedzający/klient i aby osiągnąć sukces należy dostosować się do jego zachowań, zamiast oferować mu rozwiązania być może lepsze ale takie, do których nie jest przyzwyczajony.

Dobór odpowiednich dla danej strony słów kluczowych nie zawsze jest tak prosty jak mogłoby się wydawać, dlatego warto skorzystać z pomocy osoby doświadczonej w pozycjonowaniu stron, która często lepiej dobierze słowa kluczowe niż właściciel strony.

Słowa kluczowe to słowa (frazy) na które pozycjonujemy stronę i powinny one jak najlepiej oddawać jej zawartość. Właściwy dobór słów kluczowych to jedna z najważniejszych czynności poprzedzających właściwe pozycjonowanie strony.

Wskaźnik ten jest ważnym parametrem, który należy brać pod uwagę podczas optymalizacji witryny. Niska gęstość powoduje uznanie przez wyszukiwarkę, iż strona nie jest warta wyświetlenia wysoko w wynikach dla danego słowa kluczowego. Z kolei bardzo wysoka gęstość może zostać uznana przez algorytm wyszukiwarkę za próbę oszustwa, a w konsekwencji - strona zostanie usunięta z listy wyników. Według różnych źródeł, optymalna gęstość słowa kluczowego waha się w granicy 3-7%.

Gęstość (density) słów kluczowego jest miarą częstości jego występowania w tekście. Przykładowo, jeśli dokument zawiera 100 słów, z których podane słowo kluczowe stanowi 5, wówczas jego gęstość to 5%.

Narzędzie pokazuje gęstość słów kluczowych, czyli częstotliwość ich występowania na stronie. Polskie litery są pomijane. 

Twój adres: http://
  (eg. iwebtool.com)