Czy warto zainwestować we własną stronę WWW ?

   Zarządzając nawet małym przedsiębiorstwem, trzeba pamiętać o ciągłym dostosowywaniu swojej oferty do potrzeb klientów. Jednak najbardziej twórcze i oryginalne pomysły nie przyniosą pożądanych efektów, w postaci wzrostu liczby klientów, jeżeli zapomnimy o właściwej promocji.

   O tym, że reklama jest dźwignią handlu, pisze się od bardzo dawna, warto przypomnieć ten temat raz jeszcze. Istnieje wiele sposobów skutecznej promocji, jednak ostatnio najbardziej skutecznym sposobem reklamy jest posiadanie własnej strony internetowej.

   W przekonaniu wielu szefów firm posiadanie własnej strony internetowej jest kluczem do sukcesu. Zalet tego sposobu promocji jest wiele: daje on możliwość przedstawienia pełnej oferty handlowej, samodzielnego wprowadzania zmian na stronie, a także możliwości bezpośredniej komunikacji z klientem i szybkich odpowiedzi na jego zapytania, jeśli do strony przypisany jest adres mailowy. Ponadto na stronie można umieścić ofertę w obcym języku. Mimo, że inwestycja może się wydawać droga w porównaniu z tradycyjnymi formami promocji - na pewno szybko się zwróci.

   Ponadto obecność w Internecie ma swoje istotne zalety. W przypadku folderu nigdy nie mamy pewności, czy ktoś nie wziął go przypadkowo, lub nie został przykryty innymi ulotkami. W przypadku portalu internetowego, na którym wykupujemy miejsce na naszą ofertę lub gazety, w której zamieszczamy ogłoszenie - otaczają je inne, konkurencyjne oferty. Posiadając własną stronę internetową mamy pewność, że jeśli już ktoś na nią wszedł - znalazł tutaj tylko naszą ofertę, w najlepszej i najpełniejszej formie.


  Wielu osobom wydaje się, że posiadanie i uzupełnianie własnej strony www to proces trudny i skomplikowany, tymczasem tak nie jest. Większość firm potrzebuje tylko wizytówki internetowej, czegoś w rodzaju stałego ogłoszenia.

Czy warto posiadać taką internetową wizytówkę?

     Oczywiście tak, jeżeli chcemy wykorzystać ten najtańszy i najszybszy środek komunikacji by dotrzeć do swoich klientów. Internet dziś jest najchętniej wykorzystywanym medium informacji. Klienci coraz częściej korzystają ze specjalistycznych wyszukiwarek i w domowym zaciszu wybierają wśród setek ofert zamieszczonych w Internecie. Najczęściej poszukują adresu, numeru telefonu - by później skontaktować się z wybraną firmą. Dotyczy to zwłaszcza firm usługowych i handlowych.

Korzyści z posiadania firmowej strony WWW:

  • Reklama - serwis WWW pozwala zareklamować się wśród milionów użytkowników Internetu na całym świecie, dzięki czemu Wasze przedsiębiorstwo może tylko zyskać,
  • Prezentacje - dzięki połączeniu obrazu, dźwięku i animacji (technologia Flash) ofertę można przedstawić w sposób bardzo atrakcyjny dla klienta,
  • Kontakt z klientem - poprzez zamieszczenie na stronie formularza kontaktowego, formularza zamówień, a także ankiet, sond, forum dyskusyjnego, księgi gości itp,
  • Niskie koszty - w porównaniu z innymi formami reklamy (telewizyjna, prasowa, radiowa).
  • Łatwy dostęp do informacji - 24 godziny na dobę,


Internet jest dziś powszechny!

    Jeżeli chcesz pokazać milionom potencjalnych klientów swoje produkty lub usługi - nie mogłeś wybrać lepiej! Nie daj się wyprzedzić konkurencji, nie zastanawiaj się dłużej, tylko wypełnij formularz w zakładce  Kontakt , a ja wykonam dla Ciebie odpowiednią wizytówkę WWW lub wykonam analizę dostępności strony, którą już posiadasz.

Czy adres twojej strony jest długi, skomplikowany, trudny do zapamiętania?

damy Ci mowy, europejski adres w postaci www.twojanazwa.firmowa.eu



  RSS:     nowości  
    Powered by netious.com